o amb llet
o sol
o amb amics.

divendres, 20 de març del 2009

DECLARACIÓ DE PRINCIPIS...

Un dels espais urbans que més he trepitjat al llarg de la meva vida són els cafès, tant per les hores passades esperant algú o fent temps, xerrant amb els amics, esmorzant. M'agraden també per el fet d'haver estat tradicionalment el centre de reunió dels artistes i els intel·lectuals al llarg de la història. No tinc per costum anar de copes, per això, sempre que he hagut de quedar amb algú, ho he fet per prendre un cafè, espai on més m'agrada deixatar les hores amb un cafè, tallat al davant i una bona companyia, fullejant el diari o darrerament amb una llibreta on recollir les meves impressions... Sempre fent cert el temps de cafè i lletres, de paraules i conversa.
El meu gust per les cafeteries, em fan buscar per els llocs on viatjo racons especials, on reposar el cos i deixar passar l'estona amb la reconfortant escalfor de la tassa a les mans.

1 comentari:

  1. Una dels moments que trobo a faltar aqui a dalt, es la primera hora després de dinar, a casa, amb l'olor del cafè per tot el menjador, la galeta per acompanyar i els diaris.

    L'altre dia vam descobrir un lloc que t'agradaria, encara que potser era una mica comercial, buscava unir el cafè i les lletres dels llibres.

    ResponElimina